Kavčič je vrh v slovenski Istri z lepimi razgledi

Kavčič, vrh 879 m

Kavčič je manj poznan vrh v slovenski Istri, ki nudi lepe razglede in lahek dostop.

Prvotni plan je bil, da gremo na Slavnik, a ko smo prišli do izhodišča in stopili ven iz avta, smo se odločili, da plan raje spremenimo. Pihala je namreč zelo močna burja, in kljub sončnemu in toplemu vremenu je bilo precej neprijetno. Niti nismo bili primerno opremljeni, kot ostali pohodniki, ki so vsi imeli kape, trakove,…

Vsi smo se strinjali, da raje poiščemo kakšno drugo točko, in Tomaž je predlagal, da gremo na Kavčič. Nihče od nas prej še ni slišal za ta vrh, a je zato toliko bolj zanimivo, da predstavljamo tudi take kraje in točke, ki so manj poznane.

Kavčič je 879 metrov visok travnat vrh, ki se nahaja v Slovenski Istri, natančneje nad naseljem Rakitovec, tik ob slovensko hrvaški meji.

Kako izgleda samo izhodišče in pot na Kavčič si poglejte v spodnjem videu:

Če vam je bil videoposnetek všeč, predlagam, da kliknete https://www.youtube.com/user/tomazgorec/videos in se naročite na Tomažev Youtube kanal. Tam najdete veliko zanimivih videoposnetkov z različnih lepih krajev.

Izhodišče našega vzpona je bil Rakitovec, kjer je v središču vasi, ob igrišču, urejeno brezplačno parkirišče za nekaj avtomobilov. Ob parkirišču se nahaja ribnik, mimo katerega nadaljujemo peš. Pot skozi vas ni dobro označena, vsaj mi nismo opazili nobene table za Kavčič, zato smo za pomoč prosili prijazne domačine. Ko hodite skozi vas navzgor, se držite desne, in na vrhu, ko je konec vasi preidemo na kolovozno pot. Ko smo enkrat na kolovozni poti, se držimo ves čas leve. Pot se zmerno vzpenja, in ves čas vodi po soncu, kar je bilo v našem primeru, ob družbi burje, zelo dobrodošlo.

Izhodišče v vasi Rakitovec

Po dobre pol ure hoje pridemo do zanimive skalne pečine, ki spominja na manjša ušesa Istre. Pot se tu začne malo bolj vzpenjati, in zareže v žive skale, kar izgleda zelo atraktivno. ko pridemo iz skalnega objema, se pred nami odprejo travnata pobočja. Tukaj se lahko odločimo za levo, strmo pot, ki nas pripelje direktno do vrha, ali pa se odpravimo po malo daljši in bolj položni preko travnikov. Mi smo se odločili za krajšo, strmejšo pot, ki jo imenujejo tudi kozja pot. Po slabih desetih minutah smo dosegli vrh. Kljub temu, da je na vrhu močno pihala burja, smo bili navdušeni, saj se odpre zares lep razgled na vse strani.

Zanimiva pot na zadnjem delu

Pogled seže do Hrvaške, Učke, vidi se morje, Tržaški zaliv, Julijske Alpe, Dolomiti,… Na vrhu stojita dva križa in vpisna skrinjica. Ob lepem vremenu mora biti postanek na vrhu pravi užitek, a mi smo se kar hitro odpravili nazaj v dolino, saj je bil veter na vrhu res močan.

Spodmoli, ki spominjajo na Ušesa Istre

Za pot iz Rakitovca do vrha Kavčiča boste potrebovali približno 45 minut hoje. Ta pot velja za neoznačeno, zato je potrebno malo več pozornosti, a kljub temu boste težko zgrešili.

Na poti nazaj naju je Tomaž vprašal, če se strinjava z njegovim predlogom, da skočimo čez mejo, in si ogledamo nekaj čudovitih naravnih znamenitosti v Hrvaški Istri. Seveda sva bila z Domnom takoj za to, saj še nikoli nisva bila v tem delu Istre. Kaj vse smo videli si lahko pogledate na tej povezavi: www.tomazgorec.si/hrvaska-istra.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja