Poslovna darila – pridobivanje posla in kupcev na prijazen način

poslovna darila

Poslovna darila so najbolj prijazen in učinkovit način oglaševanja vašega podjetja ali blagovne znamke, kaže najnovejša raziskava Advertising Specialty Institute.

Sledijo jim oglaševanje v časopisu, na radiu, v revijah, na televiziji, na samem repu oglaševalske verige pa se nahajata oglaševanje preko interneta in telefona, ki pa sta trenutno, če gledamo količino oglasov, v porastu. Zato takrat, ko pride tisti čas v letu, ko morate za nakup daril poseči malo globlje v žep, ne počnite tega s težkim srcem. Vsi namreč vemo, da skrbno izbrano darilo naleti na dober odziv in vam posledično naredi dobro promocijo in dolgoročno dvigne promet.

Se zavedate potenciala poslovnih daril?

Če se v vašem podjetju še niste odločili za poslovna darila, je skrajni čas, da sprejmete to odločitev, saj je ne boste obžalovali. Pri tem nikakor ne gre za nepotreben strošek, kot mnogi mislijo, saj so raziskave pokazale, da se kar 85 % obdarovancev po svetu zaradi poslovnih daril, ki so jih prejeli, spomni na oglaševano podjetje. Gre za ekstremno visok odstotek ljudi, še posebej, če to primerjamo z oglasi, ki jih vidimo na spletu ali v tiskanih reklamah. V poplavi raznih oglasov se namreč naši pogledi kar izgubljajo, in le redko si zapomnimo imena tistih podjetij, ki se bolj ali manj uspešno trudijo, da bi med maso oglasov na potrošnike naredili kar najboljši možen vtis. Kar si zapomnimo, je po večini tisto, kar v danem trenutku potrebujemo. Ravno zaradi tega je pomembno, da našemu podjetju naredimo dober branding in sidramo naše ime v podzavest ljudi, ter si za cilj zastavimo, narediti prepoznavnost podjetja že takrat, ko ljudje naših produktov ali storitev še ne potrebujejo. Na tak način se bomo v nakupovalni košarici znašli na prvem mestu.

Kako bi sploh dosegli, da nas bodo ljudje opazili in ravno v našem podjetju prepoznali korist zase? Promocijski material katerega podarimo strankam, nam daje to možnost. Če ste se kdaj vprašali, zakaj poslovna darila dajejo podjetju takšno kredibilnost in, kako je mogoče, da lahko že en poceni kuli za 40 centov prinese podjetju več lojalnih strank kot velik oglaševalski pano ob mestnih vpadnicah, ki ga pošteno preplačate, pa se do tega odgovora niste dokopali, vam ga podajamo tukaj.

S tem, ko nekomu nekaj podarite in v zameno za to ničesar ne pričakujete, ga na prijeten način razveselite. Če je vaš izdelek uporaben, ste na ta način poskrbeli tudi za to, da ga bodo obdarovanci uporabljali. In če ste o izdelku dobro premislili, vam bo delal dobro promocijo tudi pri ljudeh katerim ga niste podarili, ampak so ga videli pri obdarovancih. Po raziskavah, ki so jih naredili v Ameriki, ima kar 91% ljudi v svojih kuhinjah vsaj en promocijski izdelek, 74% ljudi pa vsaj enega v pisarni. En odstotek manj promocijska darila uporablja vsaj enkrat tedensko. Zanimiva je tudi raziskava, kjer so primerjali, kako na obdarovance vplivajo brandirane skodelice za kavo. 57% ljudi se spomni oglaševalca na skodelici, čeprav so iz nje samo enkrat spili kavo, televizijski oglas pa v povprečju v spominu ostane le 28% ljudem. Kakšna razlika. In kakšen potencial to pomeni za tiste, ki se moči promocijskega materiala zavedajo.

poslovna-darila-1

TailorMADE poslovna darila po meri

Trendi pri obdarovanju so se v zadnji letih začeli spreminjati. Med poplavo raznega poceni materiala, ki je velikokrat neuporaben, so se že pred leti začeli pojavljati visokokakovostni izdelki. Za njih se na prvi pogled zdi, da nas bodo samo oropali naših prihrankov, a oglaševalci so se v tem času začeli zavedati moči dobro izbranega darila in vedno bolj dajati prednost kvaliteti, kot ceni. Pa vendar, ni vse tako črno, kot se zdi na prvi pogled. Poglejmo računico. Ko delamo izdelke v večjih količinah in z njimi obdarujemo veliko ljudi, se na našem budgetu precej pozna že en cent na izdelek. Če te zneske sproti in nepremišljeno kalkuliramo, smo lahko hitro slabe volje. A, tukaj je en trik, ki ga mnogo ljudi ne pozna. Lahko mu rečete vztrajnost ali pa dobro poznavanje trga – če veste kje iskati, se lahko za dobro ceno najde oz. naredi izjemno kakovostni izdelek, ki je narejen povsem po vaših željah in potrebah. Govorimo o TailorMADE promocijskih darilih, ki so izdelana 100% v skladu z vašimi željami in, kar vam bo gotovo všeč – po res sprejemljivi ceni. Do te pride zaradi tega, ker s tem, ko darila po meri naredimo v večjih količinah, začne cena na količino zelo padati, na neki točki se cena celo izenači z običajnimi cenami promocijskih daril. Ko vidite izdelek in, ko ga predstavite vašim strankam, pa boste že takoj dobili tisti prijeten občutek, da se je vaš trud poplačal, na dolgi rok pa bodo o tem govorile tudi številke o prometu.

Je pa TailorMADE promocijska darila potrebno pravočasno naročiti, saj sam proces izdelave in priprave terja malo več časa.

Personalizirana darila – nov trend obdarovanja

Nov trend obdarovanja predstavljajo personalizirana darila. Gre za popolno poslovno darilo, ki je cenovno ugodno, uporabno, na darilu je viden vaš logo, reklamno sporočilo, ime obdarovanca, izdelek pa je pakiran v posebni embalaži potiskani z vašim dizajnom, v škatlico, kjer se promocijska darila nahajajo, pa je priloženo tudi osebno sporočilo. Celoten paket je lično zavit in dostavljen na dom ali v pisarno, saj tako na vašega obdarovanca naredi izjemen vtis.

Če je zgoraj opisano darilo še pred nekaj leti bilo slišati futuristično in predrago za budget majhnega podjetja, pa je pri nas to že pred časom postala realnost v kateri mnogim podjetjem prihajamo nasproti z izdelki, ki jih izdelujemo po njihovih željah. Personalizirana promocijska darila dajejo vašemu darilu še čustveno noto, pri obdarovancih pa imajo višjo vrednost kot klasična darila, ki se za razliko od personaliziranih hitro pozabijo in zavržejo. Ob takšnem darilu se tisti, ki ga je prejel v dar zaveda, da pri vas ni zapisan kot samo številka, ampak, da vam sodelovanje z njim pomeni veliko. V kolikor ste izbrali darilo, ki je za obdarovanca tudi uporabno, ste si zagotovili mesto v njegovem domovanju. Če je nekaj blizu oči, pa je tudi blizu srca, kar pomeni, da o njem razlaga družini in prijateljem, ter ga ponosno razkazuje. To pa vam, ki ste mu izdelek podarili, dela veliko in dobro reklamo.

Promocijski material v obliki promocijskih vrečk se, po raziskavah sodeč, obdrži kar 11 mesecev, kar pomeni, da vam kljub malo višji ceni naredi veliko boljšo reklamo, kot jo naredi cenejši in manj uporaben produkt, kot je na primer kemični svinčnik. Razlog se skriva v tem, da promocijsko vrečko, ravno tako, kot majico ali kapo, vidijo tudi ljudje, ki z obdarovancem nimajo tesnejšega stika, ampak ga v danem trenutku slučajno vidijo. Poskrbeli ste za premikajočo se reklamo, katero bo z malo sreče nekdo slučajno fotografiral, njeno sliko pa objavil tako, da bo na ogled ogromnemu številu ljudi.

Poslovna darila povečajo prepoznavnost vašega podjetja

Namen promocijskih daril ni samo, da vašim strankam daste nekaj, kar naj jih opominja na to, da naj se k vam vračajo, ampak tudi to, da z njimi v širši javnosti večate prepoznavnost vašega podjetja. Kot radi rečejo moderni marketingarji – ‘delate si branding’. Za razliko od ustvarjanja znamke preko družbenih omrežij in vsiljivega oglaševanja, ste z darilom nekoga prijetno presenetili, morda ste mu celo rešili kak problem (če ste mu v trenutku, ko je potreboval kuli, ravno tega podarili, ali pa rešili njegov obisk trgovine, saj ste mu, ko zaradi pravil o obveznih maskah ni mogel vstopiti, podarili brandirano masko). S tem ste si pri njem vsekakor pridobili naklonjenost, navdušenje nad vašo prijaznostjo pa je obdarovanec hitro razširil. Če ste mu podarili promocijski tekstil, ki ga velikokrat uporablja v javnosti, ste svojemu promocijskemu darilu povečali vrednost, v računici pa jo zmanjšali.

To v praksi, če gledamo konkretno statistiko za promocijski tekstil, pomeni sledeče: Če ste stranki podarili lep in edinstven dežnik, ki je pritegnil kar 1100 edinstvenih pogledov in zanj odšteli 10 EUR, vas je strošek tega, da je ena nova oseba spoznala vašo znamko, stal manj kot 1 cent.

Pri Polo majčkah in jopicah to število preide na 4/10 centa, pri promocijskih jaknah pa na 3/10 centa.

Bolj edinstven in lepši ter kvalitetnejši je vaš produkt, bolj verjetno je, da ga bodo stranke obdržale dlje časa in z veseljem uporabljale, kar pomeni, da vam bo tak izdelek delal reklamo za še dlje časa in še manjšal vrednost, ki ste jo namenili za edinstven ogled.

Če ste še v dilemi, je tukaj še nekaj statistik, ki vam bodo pomagale pri odločanju kaj podariti za letošnja božična darila ali novoletna darila.

Kar 46% potrošnikov ima boljše mnenje o podjetju, katerega promocijski material je okolju prijazen, zanimivo pa je tudi, da predstavnice ženskega spola bolj simpatizirajo s takimi podjetji kot moški, odstotek pa se viša tudi s starostjo obdarovanca.

Zanimivo je tudi, da ljudje kar 13 mesecev obdržijo darilo v obliki USB ključka in, da ima kar 78% strank na svoji mizi promocijsko stekleničko, skodelico ali termovko, kar v povprečju hranijo kar 12 mesecev.

poslovna-darila-2

Kdaj naročiti novoletna poslovna darila?

Za razmišljanje o novoletnih darilih ni nikdar prehitro. Glede na to, da se v nekaterih trgovinah že avgusta pojavlja božična kolekcija okraskov, ne rabite kot podjetnik imeti prav nič slabe vesti, če začnete že v začetku septembra razmišljati o tem, kakšna božična darila bi podarili svojim strankam in poslovnim partnerjem. Tako imate namreč dovolj časa, da dobro razmislite o tem, kaj si želite, izpopolnite svojo idejo in do oktobra oddate svoje naročilo. Se sprašujete, zakaj ravno oktobra? Razlogov je seveda več in čas, ki je potreben za izdelavo in pravočasno dobavo, je le eden izmed njih.

Skoraj najbolj pomemben razlog pa je ta, da so v mesecu oktobru povsod zaloge najbolj priljubljenih izdelkov še polne, na voljo pa je tudi nova kolekcija izdelkov. V kolikor se odločate za darila po meri, ki jih je potrebno šele izdelati, pa je oktober zadnji rok za oddajo naročila, saj bi se sicer po nepotrebnem obremenjevali s tem, če bodo darila pravočasno dobavljena ali ne. Sploh letos, ko so razmere v svetu precej negotove, ko prihaja do zamud z dobavami zaradi pomanjkanja surovin in kadra, ki skrbi za transport le-teh, je pametno o tem, kakšna bodo letošnja novoletna darila, razmisliti že zelo hitro.

Poleg tega pa si želite biti med prvimi ‘Božički’, saj si vas bodo tako vaši poslovni partnerji še bolj vtisnili v spomin.

Naš namig!

Dobra promocijska darila vam bodo pomagala, da boste v prihodnjem letu dosegli prodajne cilje, ki se vam morda letos zdijo nedosegljivi. Ne boste se rabili posluževati vsiljivega oglaševanja, ampak boste z njihovo pomočjo na prijazen okrepili vezi s poslovnimi partnerji, pa tudi potencialnim strankam boste že vnaprej pokazali, da jih cenite. Poslovna ali promocijska darila so investicija, ki se vam bo zagotovo povrnila z dobičkom!

V kolikor želite pustiti poseben prav poseben pečat, pa letos za obdarovanje izberite TailorMADE darila po meri, še bolje pa personalizirana darila.

Nikar ne pozabite na vaše zaposlene! Več idej o obdarovanju sodelavcev najdete v blogu 10 odličnih poslovnih daril za zaposlene.

Ocenite to stran

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.