Ste podjetje, ki bi želelo sodelovati s influencerji pri promociji, prodaji in oglaševanju vaših izdelkov in storitev?
Influencer vam lahko za relativno nizko ceno možno poveča prodajo, prepoznavnost in zaupanje. Ljudje večini influencerjem zaupajo, namreč ti morajo biti pošteni do svojih sledilcev, v nasprotnem primeru jih lahko kaj hitro izgubijo.
Če v vašem podjetju iščete influencerje oziroma vplivneže za sodelovanje, sem mogoče jaz – Tomaž Gorec, lahko zelo dobra izbira. Naj naštejem samo par razlogov zakaj se vam izplača sodelovati z mano.
Ker sem podjetnik in se zavedam, da boste pričakovali rezultate
Sam nisem samo influencer ampak sem tudi podjetnik že 30 let in razmišljam podjetniško. To pomeni, da se zavedam, da če me boste najeli in plačali, za to pričakujete neke rezultate. Ker se tega zavedam se za vsakega naročnika maksimalno potrudim in običajno naredim še več, kot obljubim.
Sem strokovnjak na področju digitalnega marketinga
Moje podjetje in tudi jaz osebno se z digitalnim marketingom, prodajo in promocijo na internetu ukvarjamo že več kot 15 let. Na to temo tudi predavam na raznih seminarjih. Sem tudi avtor knjige za naslovom Kako do prvih mest na Googlu.
Na Facebooku tedensko dosežem 300.000 ljudi
Na svoji Facebook strani, ki si jo lahko ogledate na www.facebook.com/Potovanja.Podjetnistvo, dosežem mesečno tudi več, kot 300.000 oseb. Večina so to osebe, ki živijo v Sloveniji. Na sliki spodaj lahko vidite, da je moja Facebook stran v enem tednu dosegla 301.899 različne osebe. Rekordno mi je uspelo v enem tednu doseči preko 400.000 oseb.
Drugače imam na Facebooku 67.000 sledilcev. Tudi na Instagrami in Youtube imam preko 10.000 sledilcev. Nekateri influencerji so bolj osredotočeni na Instagram in Youtube, jaz pa sem na Facebook.
Moj blog imam mesečno preko 100.000 obiskov
Za skoraj vsako sodelovanje, ki ga imam s podjetji, vsebuje tudi to, da za njihov izdelek ali storitev napišem enega ali več blog prispevekov. Slovenski influencerji večinoma ne pišejo bloga, tako da vam tega ne morejo ponuditi. Prepričan sem, da je objava blog prispevka za vas velika dodana vrednost. Moji blog prispevki so običajno zelo dobro brani, saj ima moj blog vsak mesec več kot 100.000 obiskov.
Glede na to, da sem strokovnjak za SEO optimizacijo v nekaterih primerih naredim tudi to, da se blog prispevek pojavlja visoko na Googlu.
Večina mojih sledilcev je starejših od 35 let
Influencerji v Sloveniji imajo večinoma mlado publiko. Jaz sem eden redkih influencerjev, ki me spremljajo ‘starejši’ ljudje. Največ mojih sledilcev prihaja iz starostne skupine med 35 in 55 let. Skoraj 70 0dstotkov mojih sledilcev so ženske.
Influencer nisem zaradi denarja, ampak zaradi veselja
Glede na to, da sem lastnik in solastnik več dobro stoječih podjetji, tole ne delam zaradi denarja ampak zaradi veselja. Veliko ljudi mi je pisalo, da me spremljajo zato, ker se vidi da to delam s strastjo in sem iskren. To pomeni, da če bom predstavljal vaš izdelek ali storitev mi bodo ljudje verjeli, da predstavljam res nekaj dobrega.
Nekateri influencerji z odprtim rokami sprejmejo vsako ponudbo. Jaz kot influencer sem pripravljen oglaševati in promovirati samo take stvari v katere res 100 odstotno verjamem in so povezane z mojim področjem delovanja. Zelo z veseljem bi oglaševal karkoli v vezi s popotništvom in potovanji, športom in rekreacijo, foto in video opremo. Tudi kakšen avto bi z veseljem oglaševal, ker na potovanja zelo veliko hodim z avtom. To mi je tudi najljubši način potovanja.
Imam kar nekaj zelo dobrih referenc
Za svoje delo na tem področju imam kar nekaj zelo dobrih referenc. V primeru, da razmišljate, da bi sodelovali z mano, vam jih lahko brez težav pošljem. Samo pišite mi na tomaz afna gorec.si.
Veselim se morebitnega sodelovanja z vami!
Ali se podjetjem izplača sodelovati s influencerji?
Zagotovo! V tujini se podjetja vse bolj poslužujejo tega načina oglaševanja in promocije svojih izdelkov in storitev, ker to prinaša zelo dobre rezultate.
Kakšno ceno zaračunavajo influencerji za sodelovanje?
Cena je odvisna od več dejavnikov. Naj pomembnejša sta zagotovo koliko sledilcev ima nek vplivnež in kakšen odziv ima ta na svoje objave. To, kakšen odziv ima vplivnež na svoje objave je še bistveno bolj pomembno kot to koliko ima sledilcev. Drugače se cene za sodelovanje začnejo nekje od 500 evrov dalje. V nekaterih primerih cene dosežejo tudi več tisoč evrov. Veliko je odvisno tudi od obsega sodelovanja. Za podjetje je najbolj pomembno, da za vloženi denar dobijo več, kot bi dobil s kakšnim drugim načinom oglaševanja in promocije.
Kakšen doseg imajo slovenski influencerji?
Nekateri slovenski influencerji imajo zelo velik doseg. S svojimi objavami lahko dosežejo več sto tisoč ljudi, kar pomeni da so zelo resna konkurenca televiziji na katerih pa je oglaševanje bistveno dražje.
Kaj je še pomembno, če sodelujete s influencerji?
Ena zelo pomembna stvar pri sodelovanju je ta, da je vplivnež pošten in da se bo res potrudil, da bo svoje delo opravil dobro. Nič vam ne pomaga deset strani dolga pogodba, če se vplivnež ne bo potrudil. Namreč točke iz pogodbe je enostavno izpolniti. Velika razlika je ali je v njih vložen maksimalen trud ali je samo nekaj na hitro narejeno.