Izleti po okolici Mostarja – Potovanje po BiH 3. dan

Danes je za menoj prav zanimiv dan. Videl sem veliko zanimivih stvari. Žal pa mi z dronom ni uspelo narediti kakšnega zares dobrega posnetka. Tako, da sem nad tem kar malo razočaran.

Z Aleksom sva se že takoj zjutraj odpravila snemat Mostar. Zaradi oblačnega vremena, posnetki žal niso uspeli tako, kot bi morali. Še nekako najbolj všeč mi je bil posnetek Mostarja, ki si ga lahko ogledate zgoraj.

V načrtu za današnji dan je tudi ogled izvira reke Bune, Počitelja, slapov Kravice in Međugurja.

Načrt, ki isem ga naredil je bil slab. Namreč, ker je bila nedelja je bilo povsod zelo veliko ljudi.

Na izviru reke Bune sem bil do sedaj samo enkrat. To je bilo pred 10 leti. Kakor se spominjam, takrat name ta izvir ni naredil prav posebnega vtisa, tako da tudi sedaj nisem pričakoval, da bo to neko top doživetje. Hvala bogu sem se zmotil in je bilo veliko lepše kot sem sprva mislil da bo. Da je res lepo in zanimivo si lahko približno predstavljate, če si pogledate spodnjo sliko.

Izvir reke Bune

Kakšnega dobrega posnetka z dronom mi ni uspelo narediti, saj sem imel z njim nekaj težav. Ker je ta izvir pod visoko steno, dron ni ujel satelitov in se mi ni hotel dvigniti na višino več kot 5 metrov. Mogoče niso bili krivi sateliti, ampak senzorji, ki skrbijo da se z njim kam ne zaletiš. Sicer bi jih lahko izključil, vendar ker sem začetnik, si tega nisem upal.

Najin drugi cilj je bil Počitelj. To je zelo lepa stara turška utrdba. Tukaj sem bil že velikokrat in sem prav vsakič pozitivno presenečen nad utrdbo. Navdušen sem bil že včeraj, ko sem se veselil da bom na tem kraju lahko snemal z dronom.

Mesto, ki je najbolj primerno za snemanje je na vrhu same utrdbe, do katere vodi par sto metrska poti v hrib. Kar tekel sem gor, tako navdušen sem bil. Ko pa sem prispel gor, sem ugotovil da zelo piha veter, kar ni najbolje za snemanje z dronom. Sicer sem dron dvignil v zrak za kakšno minuto vendar ga je veter kar premetaval in je bilo preveč nevarno leteti in snemati.

Aleksu sem predlagal, da greva na slap Kravice, potem pa se vrneva nazaj v Počitelj in upava, da bo veter nehal pihati ali bo pihal malo manj.

Slap Kravice me je malo razočaral, saj je bilo zelo malo vode. Tukaj sem bil pred dvema letoma in je bilo veliko bolj veličastno, ker so bili slapovi mogočni, polni vode. Danes pa je bil samo sem ter tja kakšen mali slap.

Slap Kravice so zagotovo super lokacija za snemanje z dronom, samo jo je treba obiskati jeseni ali spomladi, ko je veliko vode. Pa še kopalcev ni in je letenje z dronom veliko lažje.

Iz slapov Kravica sva se odpravila nazaj v Počitelj, kjer je še vedno pihalo, vendar ne tako zelo močno, da se ne bi moglo leteti z dronom. Sem pa kmalu ugotovil, da sva v Počitelj prišla malo prepozno, namreč sonce je že začelo zahajati.

Video posnetki v Počitelju mi nikakor niso uspeli. Malo zato, ker je sonce že zašlo, malo pa tudi zaradi tega, ker zaradi vetra nisem bil popolnoma sproščen. Namreč na komandni plošči se mi je ves čas pojavljalo opozorilo, da je veter premočan.

Počitelj

Jutri imava namen še enkrat snemati Mostar. Če vse skupaj hitro opraviva, se bova še enkrat odpravila v 29 kilometrov oddaljen Počitelj.

Mogoče video posnetki niti niso tako zelo slabi, samo od kar mi je prvi dan potovanja uspelo posneti super posnetek na slapovih reke Une, ki si ga lahko pogledaš na www.tomazgorec.si/pravljica-se-je-zacela, sem standarde za kvaliteto zelo zvišal.

Moje videoposnetke iz potovanja po Bosni in Hercegovini bom sproti objavljal na mojem Youtube profilu, ki ga najdete na https://www.youtube.com/user/tomazgorec.

Slike pa sproti objavljam na svojem Instagram profilu na https://www.instagram.com/tomazgorec.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja