Greš z mano na izlet na Plitvička jezera?

Plitvička jezera so čudovit naravni biser. Raj za vse ljubitelje narave in fotografe. Tisti, ki še niste obiskali tega čudovitega kraja, pojdite na Google in poglejte fotografije. Verjetno se strinjate z mano, da je čudovito!

Plitvička jezera imam namen obiskati še maja. Za to, da jih želim obiskati ravno takrat, je več razlogov. Prvi je, da je cena vstopnice do 31. maja 100 kun (13,5 evra), od 1. junija naprej pa 250 kun (34 evrov). Tudi cena prenočišča je maja zagotovo nižja kot junija.

Ko bom že ravno v tistih koncih, imam namen obiskati še zapuščeno vojaško letalsko bazo Željava in Orlovo gnezdo na gori Plješevica. Več o teh dveh zelo zanimivih stvareh si preberite na koncu tega prispevka.

Na ta zanimiv izlet bi z veseljem vzel še koga. Prevoz častim jaz, ker bi v vsakem primeru šel in me nič ne stane, če imam v avtu še koga. Ostale stroške si delimo. Ti stroški so predvsem prenočišče in hrana. Moj namen je, da za 2 dni najamemo apartma, da si lahko tudi sami pripravimo kakšen obrok. Če bi se zbrali štirje, bi lahko apartma za dva dni dobili že za od 100 do 120 evrov, kar pomeni 25 do 30 evrov na osebo.

Na izlet se lahko odpravimo med tednom ali čez vikend. Meni odgovarjata obe možnosti, sem pa vseeno malo bolj zainteresiran za izlet med tednom, ker bo takrat veliko manj gneče. Seveda pa je treba izbrati tak termin, da bo vreme lepo.

Najbolj bi bil vesel, če bi se mi na tem izletu pridružil kdo, ki se ukvarja s fotografijo in videom. Ali pa kakšen podjetnik, da imamo med vožnjo temo za pogovor. Tudi kakšnega instagramerja ali youtuberja bi bil zelo vesel, saj sem tudi sam zadnje čase kar aktiven na teh dveh družabnih omrežjih.

Seveda to ne pomeni, da ne moreš iti z mano, če nisi kaj od zgoraj navedenega. Dobrodošla je vsaka pozitivna in nezapletena oseba. V nobenem primeru pa niso dobrodošle osebe, ki so ves čas negativne in vedno najdejo nekaj, kar jim ne odgovarja. Nikakor si ne želim, da mi nekdo s svojim jamranjem in tečnostjo pokvari tako lep izlet.

Z mano je šlo na razne izlete in potovanja že veliko različnih ljudi. Doslej se še nihče ni pritoževal, da mu z mano ni bilo v redu. Se pa seveda lahko tudi zgodi, da se s kom ne bova ujela in da si bova zoprna. To je čisto normalno. Ljudje smo različni. Z nekom se super ujameš, z nekom pa v nobenem primeru. Zato bi bilo super, če se najdemo ljudje s podobnimi interesi in pogledi na svet.

Kako so se z mano imeli na potovanjih in izletih moji sopotniki, lahko izveš na spodnjih povezavah:

V svoj avto lahko vzamem še 2 človeka, več pa težko, ker imam že sam veliko fotografske opreme … Če dobim še kakšnega fotografa, vem, da bo šlo s prostorom na tesno. Seveda pa se nas lahko zbere tudi več, da gremo z več avtomobili.

Moj plan potovanja je zamišljen približno tako:

1. dan
Na pot se odpravimo po službi. Idelano bi bilo, da gremo iz Trebnjega okoli 15. ali najkasneje 16. ure. Prvi postanek bi naredili v mestu Sljun, kjer se reka Sljunščica izliva v reko Korano. Izljiv Sljunščice v Korano je zelo zanimiv, saj je tam veliko slapov, manjših strug reke …
Proti večeru pridemo na Plivička jezera, kjer se nastanimo, nekaj pojemo in gremo spat.

2. dan
Vstanemo zgodaj zjutraj in se takoj po zajtrku odpravimo na ogled Plitvičkih jezer. Plitvička jezera so zelo velika, zato si bomo za njih vzeli ves dan. Če se malo bolj aktivno ukvarjaš s fotografijo in videom, je na takem kraju dan kmalu prekratek. Če bo kdo želel drugače, to ni nobena težava. Vsak gre lahko po svoje.

3. dan
Po zajtrku spakiramo, se odpravimo na zapuščeno vojaško letališče Željava in nato še na goro Plješevica, kjer je včasih stal vojaški radar. Oboje je zelo zanimivo.
Domov pridemo zvečer.

V primeru, da te zanima ta izlet, mi kontaktiraj preko Facebooka. Moj profil najdeš na https://www.facebook.com/Potovanja.Podjetnistvo.

Za konec moram še jasno povedati, da to ni organiziran izlet, kot bi ga organizirala turistična agencija. To je take vrste izlet, kot bi se zbralo nekaj prijateljev in bi se nekam odpeljali. Vsak plačuje svoje, vsak je odgovoren zase …

V zvezi z izletom zato ne prevzemam nobene odgovornosti, razen zase!

O zapuščenem vojaškem letališču Željava in gori Plješevica

Vojaški kompleks Željava je bila včasih največja letalska baza na Balkanu. Njena posebnost je bila to, da so bila letala ‘parkirana’ v ogromnih tunelih, ki so bili narejeni v gori Plješevica. Gradnja tega kompleksa naj bi takrat stala med štirimi in osmimi milijardami dolarjev. Nekje sem prebral, da bi bila realna vrednost tega zneska danes kar 40 miljard evrov.

Sam sem kompleks Željava obiskal že pred enim letom, vendar sem bil na obisk popolnoma nepripravljen. Še baterije nisem vzel s seboj. Dobra osvetlitev pa je nujno potrebna za raziskovanje tunelov v gori Plješevica, ki jih je tam kar 3 kilometre in pol. Slike, ki sem jih naredil takrat, si lahko pogledate na https://www.facebook.com/Potovanja.Podjetnistvo/posts/2181345598650753

Na gori Plješevica še nisem bil, sem pa o njej veliko prebral in si pogledal kar nekaj videoposnetkov na Youtubu. Na gori je bil včasih vojaški kompleks z vojaškim radarjem. Lep opis in veliko slik si lahko pogledate na http://jimblog.com.hr/2013/06/20/licko-orlovo-gnijezdo-ex-rp-gola-pljesevica.

Verjetno se strinjate z mano, da sta obe stvari vredni ogleda.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja